Підтримати

11 світлин з паризької виставки La Peur au Ventre

25 січня у паризькій галереї Galerie Jérôme Poggi відкриється виставка La Peur au Ventre, головна тема якої ― природа страху. Страх розглядають як один з основних психологічних процесів маніпуляції людьми, складно знайти релігійну, політичну, військову чи економічну інституцію, яка б не використовувала його у своїх цілях. Куратори разом з художниками досліджують як страх керує людиною та її почуттями.Виставка La Peur au Ventre організована з ініціативи та у партнерстві з арт-дилером та колекціонером Люком Бельєром та Жеромом Поджі.Художники: Річард Аведон, Бабі Бадалов, Максім Бонду, Маріон Вербум, Даріо Вільяльба, Ґеорґ Ґросс, Джим Кемпбелл, Вінсент Десідеріо, Філіп-Лорка Дікорсія, Отто Дікс, Джеймс Енсор, Нікіта Кадан, Капуані Ківанга, Керстіян де Кенінк, Роберт Крамб, Лоуренс Лімаона, Корі Ньюкірк, Пол Пфайффер, Вільям Поуп. Л, Рембрандт ван Рейн, Софі Рістельхубер, Андрес Серрано, Жорж Тоні Столл,  Ян Тіліус, Джоана Чумалі, Джордж Ширас III.

Вільям Поуп. Л, Black People Are Glass, 2001

Вільям Поуп. Л, Black People Are Glass, 2001

Вільям Поуп. Л, White People Are Signs, 2001

Вільям Поуп. Л, White People Are Signs, 2001

Нікіта Кадан із серії «Хроніка», 2017. Світлина надана художником

Нікіта Кадан із серії «Хроніка», 2017. Світлина надана художником

Річард Аведон, Killer Joe Piro,, 1962

Річард Аведон, Killer Joe Piro,, 1962

Рембрандт ван Рейн, автопортрет, 1630

Рембрандт ван Рейн, автопортрет, 1630

Джеймс Енсор, Démons me turlupinant, 1895

Джеймс Енсор, Démons me turlupinant, 1895

Неаполітанська школа XVII століття, Vanité

Неаполітанська школа XVII століття, Vanité

Лоуренс Лімаона, People are the Opium of Religion, 2018

Лоуренс Лімаона, People are the Opium of Religion, 2018

Отто Дікс, Self-Portrait in the Metropolis, 1921

Отто Дікс, Self-Portrait in the Metropolis, 1921

Ґеорґ Ґросс, The War, 1916

Ґеорґ Ґросс, The War, 1916

Софі Рістельхубер, Every One #13, 1994

Софі Рістельхубер, Every One #13, 1994