Підтримати

Айдентика Havas для київського Театру на лівому березі повторює дизайн угорського театру

Світлини: Київський академічний театр драми і комедії

Світлини: Київський академічний театр драми і комедії

2 липня ми написали, що агентство Havas представило оновлений дизайн Київського академічного театру драми і комедії на лівому березі. Команда дизайнерів розробила айдентику, в основі якої лежить лапки, що нагадують обриси масок драми і комедії.

Дизайнер і співзасновник «Видавництва» Ілля Стронґовський у фейсбуці вказав на схожість дизайнів українського театру з угорським Katona József Theatre.

Ось як Ілля пояснює свою позицію:

Зображення:  logodesignlove  Айдентика угорського театру.

Зображення: logodesignlove Айдентика угорського театру.

Зображення:  logodesignlove  Айдентика угорського театру.

Зображення: logodesignlove Айдентика угорського театру.

«Зрозуміло, що не можна просто передерти знак один в один (в обох випадках використовується ґротесковий шрифт, це ще більше зближує роботи). Треба хоч щось додати своє. У Botond Vörös прекрасне рішення — дзеркальний загин однієї лапки. Меседж зчитується — ось весела половинка, а ось сумна. Вони різні, але поруч. У Havas Kyiv вийшов же нелогічний візуальний нонсенс. Одна з лапок перевернута — це має давати той самий результат, тобто ось вам сумна половинка, а ось весела. Але ніт, верхні лапки не бувають наполовину перевернутими. Отже, перевертання перестає робити знак алюзією на лапки. І це вже хтозна-що.

По-друге, бачимо подібність лапок і половинок маски на конічній, спрямованій донизу, формі: широке — це чоло, загин на усмішку, гостре підборіддя. Перевертання дає логічний парадокс: усмішка, дійсно, стала сумною, але пласке підборіддя і конічне чоло, справді? Отже, знак зчитується як дві маски, що сміються. Просто одну неправильно поклали».

На запит редакції Telegraf.Design команда Havas відповіла, що айдентика київського театру є їхньою роботою. Представники театру ситуацію не коментують.

Джерело: Telegraf.Design