Американські художні інституції переосмислюють те, як варто оформлювати виставкові зали після повноцінного відкриття. На їхню думку, важливо не лише розширювати простір, а також активно оцифровувати архіви.
Цікаво, що ідею просторіших приміщень обговорювали до пандемії. «Ідеально було б мати можливість відкривати один вхід і блокувати інший залежно від інтенсивності потоку відвідувачів. Не варто використовувати всі входи одночасно, тому що тоді натовп рине всередину, і буде складно її контролювати», — каже Рон Елад, керівник офісу проєктної фірми Buro Happold в Лос-Анджелесі.
У вересні цього року британський архітектор Девід Аджайє представив проєкт нової будівлі Художнього музею Принстонського університету. Згідно з планом, він хоче встановити одразу 6 вхідних дверей. Тоді як в музеї Метрополітен відвідувачів з онлайн-квитками будуть пускати на окремий вхід. Також в майбутньому передбачають появу більш просторих залів, спеціально спроєктованих під вимоги соціального дистанціювання, які можна зонувати. Експерти вважають, що зараз стоїть гостра потреба в гнучкості просторів, які згодом можна буде змінювати.
Також будуть актуальні напіввідкриті території з фасадом або внутрішні дворики.
Обкладинка ©orgi.gr