21 грудня в Пекіні відкриється виставка Community of Feeling: Emotional Patterns in Art in Post-1949 China. Цей проєкт зосереджений на дослідженні емоції почуттів в мистецькій епосі соцреалізму і далі вивчає його зв’язок та діалог із сучасним мистецтвом. Попри придушення в 1950–60-ті роки, емоційне вираження в соціалістичному мистецтві набуло нових значень та формулювань. Ця виставка висвітлює та досліджує суміжні питання, такі як придушення індивідуальних почуттів. У виставці «емоція» — це сила, що існує між державою та людиною, власним та приватним, політикою та мистецтвом. Куратори сподіваються переосмислити рамки соціалістичного мистецтва та активізувати складні та динамічні наративи у мистецтві серед маргіналізованих груп населення.На виставці буде показано закономірності в мистецтві Китаю після 1949 року через погляд на два відносно спокійні історичні моменти у 1956-1957 та 1961-1962 роках та їх взаємозв’язок з періодом становлення концептуалізму в сучасному мистецтві.
Серед учасників: Чжан Анжі, У Гуаньчжун, Ву Данью, Ву Дедзу, Чень Шаоксіонг, Ян Юшу та багато інших.